Tarvitset S-käyttäjätilin, kun asioit S-ryhmän verkkokaupoissa tai otat käyttöön S-ryhmän mobiilisovelluksia. Kun liität siihen oman S-Etukorttisi, saat Bonusta ja asiakasomistajan edut myös verkko-ostoksistasi.
Muista vahvistaa puhelinnumerosi, niin voit kirjautua jatkossa myös tekstiviestillä.
Sinun ei tarvitse muistaa erillistä salasanaa; saat aina vahvistuskoodin valitsemaasi kirjautumistapaan
Vahvistamalla puhelinnumerosi lisäät S-käyttäjätilisi tietoturvaa ja voit jatkossa kirjautua myös tekstiviestillä. Toimi näin:
S-käyttäjätili ei ole pelkästään tapa kirjautua verkkopalveluihimme. Osoitteessa s-käyttäjätili.fi voit myös hallinnoida ja päivittää omia asiakastietojasi:
Jos S‑Etukorttisi on liitetty S‑käyttäjätiliisi, voit kirjautua myös pankkitunnuksilla:
Voit vaihtaa sähköpostiosoitteen joko S-mobiilissa tai osoitteessa s-käyttäjätili.fi
Vastaavalla tavalla voit vaihtaa myös puhelinnumerosi joko S-mobiilissa tai S-käyttäjätilillä.
Käyttäjätunnuksesi on sähköpostiosoitteesi.
Jos sinulla ei enää ole pääsyä sähköpostitiliin, jolla olet S-käyttäjätilin luonut, voit kirjautua pankkitunnuksillasi edellyttäen, että olet liittänyt asiakastietoihin oman S-Etukorttisi.
Näin kirjaudut pankkitunnuksilla:
Jos kirjautuminen pankkitunnuksilla ei ole mahdollista, soita S-ryhmän asiakasomistajapalveluun p. 010 76 5858, ma-pe 9–16 (mpm/pvm) tai laita viestiä palautelomakkeen kautta osoitteessa https://www.s-kanava.fi/palautelomake/.Valitse aiheeksi Asiakasomistajuus, S-Etukortti ja Bonus.
Voit kirjautua pankkitunnuksillasi edellyttäen, että olet liittänyt asiakastietoihin oman S-Etukorttisi.
Näin kirjaudut pankkitunnuksilla:
Jos kirjautuminen pankkitunnuksilla ei ole mahdollista, soita S-ryhmän asiakasomistajapalveluun p. 010 76 5858, ma-pe 9–16 (mpm/pvm) tai laita viestiä palautelomakkeen kautta osoitteessa https://www.s-kanava.fi/palautelomake/.Valitse aiheeksi Asiakasomistajuus, S-Etukortti ja Bonus.
Varmista, että annoit oikean sähköpostiosoitteen ja pyydä uudelleen vahvistuskoodin lähetystä.
Tarkista tarvittaessa myös sähköpostitilisi roskaposti-/mainos- ym. kansiot. Jos et edelleenkään saa sähköpostia voit yrittää myös tekstiviestikirjautumista.
Eräiden suomalaisten sähköpostipalveluiden ja käyttämämme palveluntarjoajan välillä sähköpostien kuluissa voi olla viivettä. Tiedossamme olevia ongelmallisia sähköpostiosoitteita ovat mm. *@iki.fi; *@kolumbus.fi.
Jos et saa useamman yrityksenkään jälkeen saa vahvistuskoodia sähköpostiosoitteeseesi, niin suosittelemme mahdollisuuksien mukaan käyttämään S-käyttäjätilisi tiedoissa jotain toista sähköpostiosoitetta.
Voit myös kirjautua S-käyttäjätilille pankkitunnuksillasi edellyttäen, että olet liittänyt asiakastietoihin oman S-Etukorttisi. Näin kirjaudut pankkitunnuksilla:
Jos kirjautuminen ei edelleenkään onnistu, soita S-ryhmän asiakasomistajapalveluun p. 010 76 5858, ma-pe 9–16 (mpm/pvm) tai laita viestiä palautelomakkeen kautta osoitteessa https://www.s-kanava.fi/palautelomake/.Valitse aiheeksi Asiakasomistajuus, S-Etukortti ja Bonus.
Selaimesi tietoturva-asetukset saattavat estää kirjautumisen kannalta tärkeän evästeen tallentamisen. Evästeen tallentamisen epäonnistuessa päädyt kirjautumiskoodin syöttämisen jälkeen “Kirjautuminen epäonnistui” sivulle (virhekoodi: AUTH-4376).
Kirjautumisen epäonnistumisen on havaittu toistuvan mobiililaitteiden selaimilla ja erityisesti Samsung Internet -selaimella.
Virheen tapahtuessa yritä kirjautumista toisella selaimella tai laitteella. Ongelma voi myös korjaantua yrittämällä kirjautumista uudelleen.
Virhetilanteen jatkuessa ole yhteydessä S-Asiakaspalveluun, puh. 010 76 5858 (mpm/pvm)
Tarkista, että olet antanut oikean puhelinnumeron ja varmista, että olet myös vahvistanut sen numeroon lähetetyllä vahvistuskoodilla. Kun puhelinnumero on vahvistettu S-käyttäjätilillä, voit käyttää sitä jatkossa kirjautumiseen.
Ensimmäisellä kerralla tarvitset kirjautumiseen sähköpostivahvistuksen. Kun vahvistat matkapuhelinnumerosi, niin voit käyttää sitä kirjautumiseen jatkossa. Voit vahvistaa puhelinnumeron S-käyttäjätilin Omat tiedot -sivulla.
Vahvistettu puhelinnumero lisää tilisi tietoturvaa sekä mahdollistaa tekstiviestikirjautumisen. Puhelinnumero voi olla vahvistettuna yhteen S-käyttäjätiliin kerrallaan.
Varmista myös, että puhelinnumero on oikeassa muodossa. Maakoodi valitaan alasvetovalikosta ja tekstikenttään laitetaan puhelinnumero ilman maakoodia, esim. 0501234567 tai 501234567
Jos tekstiviestiä ei saavu, voit pyytää tekstiviestin uudelleen lähetystä klikkaamalla “Lähetä uudelleen”. Jos et edelleenkään saa tekstiviestiä, kirjaudu sähköpostiosoitteellasi ja tarkista matkapuhelinnumerosi tilanne S-käyttäjätililtä.